1-1

Usch. United fick bara 1-1 idag mot Middlesbrough. Man har fortfarande avgörandet i egna händer, men det har nu även Chelsea.

Rio Ferdinand fick kliva av igen, ljumskarna som fortsätter spöka. Den sjukgymnast/läkare som gav Ferdinand klartecken att spela måste ju haft ett stort hål i huvudet. Ljumskskador är bland det envisaste som finns, man kan känna sig helt ok, men det krävs så lite för att slå upp det igen. Varje extra minut vila man får är viktig. Nu tvingas United klara sig utan Ferdinand i två veckor. Även Kieran Richardsson blev skadad i dagens match.

Ska det aldrig ta slut?

Umeå förlorade idag mot Arsenal. Väldigt överraskande för mig. Jag kunde bara se första halvtimmen, men hann under den tiden bli riktigt imponerad av engelskorna. De var mycket bättre än jag förväntat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback