damfotboll.com

Efter mycket  funderade och diskuterande och framför allt väääääääldigt många timmar framför datorn var det igår releasedags för nya damfotboll.com. Strax efter klockan ett på eftermiddagen tog jag ner sajten och satte igång med uppdateringarna. Arbetet gick i stort sett problemfritt och efter några timmar var allt uppe igen. Det var en rätt skön känsla att knappa in www.damfotboll.com och se det nya dyka upp i browsern.

Ska bli spännande att se hur besökarna reagerar på designen och på de nya funktionerna.

Till nåt helt annat. Köpte nytt blad till min innebandyklubba  häromdagen och igår lyckades jag för första gången med en zorro-fint. Ingen av de mer avancerade så klart, men ändå, det kändes lite som när man var liten och för första gången lyckades trixa till tio med en fotboll.

Kommentarer
Postat av: Liza

Tycker damfotboll.com ser riktigt trevlig ut Anna! Vet dock inte om det bara är på min dator här på jobbet eller vad, men länkarna med Våra annonsörer kommer väldigt långt ner, avhängt från allt annat typ... ska det vara så??

2007-04-10 @ 10:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback