Imorgon smäller det

Idag har jag pratat med Lotta Schelin. En del liknar henne vid Zlatan och jag tycker den liknelsen är ok OM man ser till Lottas egenskaper på planen. Vid sidan av planen är det nog betydligt trevligare att prata med Lotta än med Zlatan. I alla fall om man är journalist. Nä, jag är inte journalist, men ni fattar vad jag menar.

Nästa vecka ska Lotta blogga på damfotboll.com's blogg. Den hittar ni på
http://damfotboll.blogg.se.

Har tittat lite med ena ögat på PSV-Liverpool i Champions League. Imorgon kväll blir det full fokus med båda ögonen på Roma-Man Utd.

Det blir en femte och avgörande match mellan LUGI och Skövde i herrarnas handbollsslutspel. Ska nog försöka få en biljett till den matchen. Kommer bli ett jäkla tryck i Idrottshallen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

EN blogg om sport! Härligt...har haft en själv! Denna ska jag allt läsa! : )

Postat av: Anna

Läs på! Då blir jag glad :)

2007-04-03 @ 22:34:47
URL: http://tankaromsport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback