Nyckfulla fröken april

I lördags var jag ute och sprang i shorts och t-shirt. Kvällen var ljummen, luften doftade av vår och grilloset låg tjockt mellan husen. Fröken april visade sig från sin allra bästa sida.

Idag fick jag plocka fram underställströjan och de långa byxorna igen. Den isande vinden var inget att leka med. Dessutom var batteriet i min mp3-spelare slut, det värsta av  alla i-landsproblem. Hoppfullt i alla fall att benen kändes lite lättare och andningen en aning mindre ansträngd.

Imorgon blir det mer motion. Då i form av innebandy med killarna på jobbet. Alltid bara killar. Och så jag. Inte för att det spelar någon roll, men jag tycker ändå det är konstigt att det är så få tjejer som vill vara med. Om jag tipsade om vilket utmärkt tillfälle det är att avreagera sig på en chef man inte gillar genom att tackla in honom i ribbstolarna kanske fler skulle komma...

Det blir fotboll imorgon också. Fast från läktarplats. Ska till IP och kolla på LDB FC Malmö mot KIF Örebro. Hemmapremiär under det nya namnet, ska bli spännande att se! Hoppas också att jag för första gången ska komma in gratis på en arena som ackrediterad för damfotboll.com. Anette (Börjesson) säger att hon fixat det. Håll tummarna för mig!

Till sist. Fick ett reklamblad från ComHem idag. I det stod följande:

Anna, det här erbjudandet får du bara inte missa!
Skaffa även Telefoni och Bredband från Com Hem. Och betala 26:- mindre per månad.

ComHem verkar inte ha speciellt höga tankar om min ekonomi och de behöver de i och för sig inte ha, jag är verkligen inte nån Joakim von Anka. Men 26 spänn, allvarligt talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback