Pinsamt...

Surfade precis in på fotbollskanalen.se för att läsa Ekwalls blogg och möts av rubriken "Shelton briljerade mot United". Paniken hann nästan ta överhanden innan jag lyckades klicka mig fram till hela nyheten och kunde läsa att mitt älskade United faktiskt vann med 2-0. Borde vara förbjudet att sätta sån rubriker.

Nu när jag lugnat mig skäms jag över att jag helt glömt bort att det var match ikväll. Just en snygg supporter.

Ska nu bara kolla in manutd.com för att se om det står nåt om Patrice Evra. Han blev tydligen skadad igen. Sen är det dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju för jäkla synd att Shelton inte fick göra 3 mål, så manure kunde förlora. Jaja VI har ju i alla fall tagit dubbeln mot er i år. Up the Gunners;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback