Surt mail

Som webmaster för damfotboll.com får jag en del mail från sajtens besökare. Som vanligt är det mest de som är missnöjda med något som hör av sig. Varför är det alltid så?

Hur som helst, häromdagen fick jag ett mail från en man, vi kan kalla honom "Sura gubben", som var upprörd över att vi på damfotboll.com inte haft några referat från matcherna i damallsvenskan efter första omgången.

"Jag kan inte hitta några matchreferat efter 1:a omgången av damallsvenskan. Blir det inga?
I så fall vill jag höra en anledning till att öppna länken till damfotboll.
"

Eftersom jag vid det tillfället redan var på uselt humör var det mycket nära att jag frågade Sura gubben var han haft sitt huvud senaste tiden eftersom han lyckats missa allt vi skrivit om just matcherna i damallsvenskan. Men nä. Istället tog jag mig samman, samlade ihop lite länkar till våra matchreferat, klistrade in dessa i mailet och upplyste vänligt Sura gubben om vad vi skrivit om. Avslutade med att utrycka min förhoppning om att han även i fortsättningen skulle besöka vår sajt.

Så himla trevligt. Så långt ifrån vad jag egentligen tyckte att Sura gubben förtjänade.

Om jag fått något svar? Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback