Tack!

Ni som läst min blogg regelbundet vet att jag för ett tag sedan skrev ett inlägg om LUGIs damlag i handboll. Jag skrev inlägget för att visa min uppskattning för ett lag som jag tycker står för allt det som gör att jag älskar det här med idrott så mycket.

Idag kom några reaktioner. Först ett mail från lagets tränare Niklas Harris. Niklas skrev bl a:

Vad kul att du skrev om oss i din blogg! Det var verkligen ett fint
omnämnande. Jag blev varm och glad av det du skrev.


Och nu ikväll kom en kommentar från Mia Radermacher, en av spelarna:

Jag läste precis din blogg om vårt lag och vill bara tacka. :)
Det är så otroligt roligt att få veta att det man älskar och lägger ner sin tid och energi på inte bara gläder mia själv utan även andra. :D
Fick faktiskt en tår (jag ljuger inte) när jag läste din beskrivning av vårt lag. Tusen tack, nu blir det aningen lättare att orka med försäsongen när jag vet att någon vill se oss taggade (och vältränade) nästa säsong igen :D


Om Niklas och Mia blev glada för det jag skrev så är det nog inget mot vad jag är nu. Jag vet att det inte är så många som läser min blogg, men när de som faktiskt gör det visar uppskattning på det här viset så blir jag varm ända in i hjärtat. Tack!

Kommentarer
Postat av: Mats

Hej Anna

Jag läser också din blogg. Har haft svårt att hitta riktigt bra sportbloggar. De som jag hittat handlar bara om herrfotboll och herrhockey (framför allt den senare får aldeles för mycket mediaintresse). Jag är mer blandat i mitt sportintresse och har framför allt ett stort intresse för damfotboll och damsport i allmänhet (och då finns det inte så många bra bloggar).

Mats

2007-04-17 @ 20:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback