Klappat och klart

Det är knappt jag tror det är sant. Det är två hela dagar kvar till julafton och jag är klar med mina julklappsinköp. Jag fixade det nu på eftermiddagen, efter att jag besiktigat bilen, vilket för övrigt gick bra.

Lite annat julpyssel återstår dock, som att göra julgodis och köttbullar. Det står på morgondagens agenda.

Apropå att besiktiga bilen, är det bara jag som blir jättenervös av det? Skönt att det är över för den här gången.

********************************

Stackars Andreas Isaksson. Det kan inte vara roligt att bli dumpad på det viset. Jag måste dock erkänna att jag har förståelse för Svennis beslut. Jag vet inte jättemycket om Joe Hart, men det jag sett av Isaksson den senast tiden har inte varit imponerande. Speciellt inte spelet med fötterna...

Hoppas han hittar nån ny bra klubb när transferfönstret öppnar, i den form han är nu tycker jag inte han ska vara förstemålvakt i det svenska landslaget.

*******************************

SSK-Frölunda 7-0!!!
Jag vet inte riktigt vad det är som förändrats, men plötsligt gör SSK mål och vinner matcher. Jag gillar det.

Kommentarer
Postat av: Mats-Walter

Själv underkänns jag alltid pga spindelleden.

2007-12-22 @ 00:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback