Osynliga mannen

Lille-Man Utd i champions league i tisdags. Fulham-Man Utd i ligan idag. Två riktigt usla matcher av United. Men ändå, två segrar! Skulle dock ljuga om jag sa att jag inte var bekymrad. Spelet stämmer inte alls. Känns som att det måste hända nåt... annars kommer det att bli jobbigt mot Liverpool nästa vecka...

Efter en lysande start i United tycker jag Henke nu mer och mer börjar likna den osynliga mannen. Har svårt att se att det skulle vara någon katastrof för Fergusson att svensken snart åker tillbaka till Helsingborg.

Man fattar vilken press United-spelarna lever under när man såg den närmast hysteriska glädjen efter Ronaldos 2-1 mål idag.

Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg

Helsingborgare?

Postat av: Jonas

Det blir nog rätt lagom at than åker hem i mitten av mars!

2007-02-25 @ 21:51:40
Postat av: Anna

Nope, jag varken bor i eller håller på Helsingborg. Tycker ändå Henke gör rätt som åker hem innan hans gästspel i United inte längre betraktas som en succé.

2007-02-26 @ 08:47:49
URL: http://tankaromsport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback