Jävla helvetes skit

Stackars landslaget, stackars LDB FC Malmö, men framför allt stackars Caroline Jönsson.

Verkar vara nån sorts korsbandsepidemi som drar över landet och drabbar duktiga fotbollsspelare. I Linköping har den slagit till rejält och nu är den alltså här i Skåne.

Jäkla skit är vad det är. Blev så ledsen när jag hörde vad som hänt, ville inte tro att det var sant. Tänkte att nu, nu vaknar jag snart och kan vara glad över att allt bara var en ond dröm.

Tänk att vara sin livs form och sen inte få vara med när det roliga börjar.

Jag har sett Carre mycket i år och är övertygad om att hon är världens bästa målvakt. Hon styr sitt straffområde likt en diktator och när hon fångar bollen sitter den som i ett skruvstäd. Det ser så lätt ut, inte direkt som när jag fumlar med bollen.

Jag vill se Carre vinna ett guld. Hon om någon förtjänar det. Jag hoppas och tror att hon är tillbaka nästa säsong och tar SM-guld med LDB FC Malmö. Då kommer jag att gråta en skvätt, precis som jag gjorde igår kväll.

image25
Krya på dig Carre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback