Delägare i damfotboll.com

Snart är jag formellt en av fyra delägare i handelsbolaget bakom damfotboll.com. Anette Börjesson var här idag med papperen. Det är inget som jag någonsin kommer att bli rik på, men det känns ändå kul och om inte annat så har mitt engagemang i sajten lett till att jag fått prata med personer som Lotta Schelin och Hedvig Lindahl.

Förutom papperen som jag skulle skriva på så hade Anette med sig en dongel till mig. En dongel är en sån där liten manick, som man pluggar in i sin bärbara dator och så, hepp, lätt som en plätt, så kan man surfa var man än är, eller nästan i alla fall, överallt där Tele2 har täckning.

Äntligen Internet i sommarstugan, slippa köra in till stan för att kolla mail eller ladda upp en ny sida på damfotboll.com. Ett I-landsproblem mindre att störa sig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback