Mitt första derby

Lika roligt med fotboll som det var på Limhamns IP idag var det inte i Kirseberg igår. Iofs en väldigt bra match med tanke på omständigheterna, men jäklar vad blött det var! Det ösregnade hela tiden och det var inte lätt att hålla anteckningsblock och penna undan vattnet. Det blev i alla fall en text om matchen och ni som har Sydsvenskan kan läsa den i dagens tidning under rubriken "Mabi stal festen för jubilerande Kirseberg".

Det var förresten första gången som jag fick "göra ett derby". Var lite orolig innan över om jag skulle hinna prata med båda tränarna. Den ene kanske skulle försvinna när jag pratade med den andra. Det gick dock bra, båda två var väldigt trevliga och tillmötesgående. Sånt underlättar verkligen för en nervös "nybörjarfrilansare".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback