Norrköping flyger högt!

Det är nästan så man måste nypa sig i armen. IFK Norrköping vägrar att förlora. Ikväll blev det vinst i Svenska Cupen över Hammarby. Två sena mål av brassen Daniel Bamberg avgjorde matchen.

Peking flyger högt just nu och samtidigt som jag njuter av det så oroar det mig. Ju högre man flyger desto hårdare blir fallet. Iofs flyger Norrköping så högt att även om man faller så kommer det ta tid innan man slår i marken. Kanske hinner man till och med att få ny luft under vingarna innan det händer.

På söndag ska jag äntligen få se dem live och jag hoppas verkligen inte att fallet kommer då!

*************************************

Herrarnas US Open har startat. Den spelas på Oakmont, en bana som tydligen är så svår att Henrik Stenson tippar ett segerresultat på tio över par. Jag fattar inte riktigt vad som är roligt med det. Gärna svårt, men inte omöjligt är mitt motto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback