Skåningarna fick sig en lektion!

Haha, vilken galen match! Efter bara elva minuter stod det 2-2.  Vi hade inte ens kommit tillrätta på läktaren innan Norrköping gjorde 1-0. Sen trodde man knappt det var sant när det bara några minuter senare istället var 2-1 till Bunkeflo.
- Va fan håller de på med, sa brorsan.

I och med 2-1-målet var dock det roliga slut för Bunkeflo. Norrköping var överlägsna resten av matchen och vann med 6-2!!!

Egentligen skiter jag i hur Norrköping vinner sina matcher. Det sista Superettan handlar om är skönspel, det är blåställ och hårt jobb som gäller. Men det var ändå skönt att se att  mitt IFK faktiskt är ett spelande lag. Säkert passningsspel och grymma avslut, ett lag som lyser av självfötroende. Det är mitt lag det!

Sen kan jag i och för sig tycka att Bunkeflo hade lite väl stor respekt för serieledarna. Många spelare verkade tagna av stundens allvar.

image15
Gardars 5-2 mål. Ganska nöjd med hur jag lyckades fånga det!

image16
Tack till klacken!

Kommentarer
Postat av: Liza

Kan tänka mig att du gillade matchen igår... Går onekligen snuskigt bra för IFK Norrköping just nu, finns det något som kan stoppa dem från att spela i allsvenskan nästa år??

2005-07-02 @ 09:34:23
Postat av: Anna

Japp, vi Norrköpingsfans har verkligen inget att klaga på just nu :). Fast jag tycker i och för sig att vi förtjänar lite framgång, det har varit en lång vandring i mörkret...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback