Stackars idiot

Dansken som sprang in på planen och attackerade domaren verkar uppriktig ångerfull,  nu börjar han förstå vidden av det han gjorde och jag kan inte låta bli att tycka synd om honom. Jag tänker att det säkert är en riktigt snäll kille i vanliga fall. En snäll kille som flippade ur och på några korta ögonblick gjorde sig till Danmarks mest hatade man.

**************************

När jag var ute och joggade idag såg jag en kille som sprang rundor vid ett rödljus för att han skulle slippa stanna. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Ambitiöst. Jag tar alla chanser jag får att vila.

**************************

Nu är det Superettanspecial på Fotbollskanalen. De ska snacka om Norrköpings väg tillbaka. På många låter det som att man redan är klara för allsvenskan. Det oroar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback