Fingertoppskänsla?

Med facit i hand skulle naturligtvis Sara Lindborg kört istället för Lina Andersson i dagens stafett. Det var på Linas sträcka  Sverige förlorade en medalj. Tycker det kan sluta snackas om Bråtens fingertoppskänsla nu.

Skrev för ett tag sen att jag trodde Klüft skulle få det svårt att vinna femkampen i inomhus-EM. Nu visar det sig att Tia Hellebaut inte ska vara med utan bara satsa på höjd. Därmer ligger vägen öppen för Klüft igen. Rätta mig om jag har fel, men det finns väl ingen annan än Hellebaut som på allvar kunnat hota svenskan. Ännu en tävling utan en riktig utmanare. Trist.

Tydligen har Zlatan svarat i telefon nu. Men som vanligt i den här historien är det locket på. Lagerbäck vill inte säga vad som sagts mellan honom Zlatan. Det betyder antagligen att Zlatan bara väntar lite med att ge Lasse besked om det han för länge sedan bestämt sig för. Nämligen att inte spela i landslaget.

Kommentarer
Postat av: Lajson

Det är alltid lätt med facit i hand. Jag tycker att Lina gjorde ett lopp utan den sisu som svenska tjejer, Kalla undantagen, nästan alltid saknar.
Jag är inte säker på att Sara hde åkt bättre.

Jag hade ingen aning om att Hellebaut var 5 -kampare. Har hon tävlat mot Karolina förut ?

Tycker det är dags att skippa tjurpellen Zlatan nu.
Vore bäst om han blev utfryst i fortsättningen.

2007-03-01 @ 18:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback