Holms bok

Har ju haft en del tid att döda nu när jag varit sjuk och hemma från jobbet. Igår använde jag en del av tiden till att äntligen läsa ut Stefan Holms bok. Jag skriver äntligen för sådär himla kul var den inte. Den är säkert jättebra och lärorik för den som är intresserad av mental träning. Det har dock aldrig riktigt varit min grej.

Uppskattade dock slutet väldigt mycket. Dels för att det var just slutet, men också för att det handlade om OS i Aten 2004 och inomhus-EM året efter. I OS tog ju Holm guld efter att ha varit ganska illa ute och i inomhus-EM vann han efter att ha hoppat 2.40. Det var kul att få återuppleva dessa händelser ur Stefans perspektiv.

Men totalt sett, ingen höjdare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback