Influensa

Suck. Skulle hålla i en utbildning för en kund idag. Fick ringa i morse och ställa in. Ska man se det positiva så har jag iaf kunnat ligga i sängen och jobba med damfotboll.com. När man är sjuk är man extra glad för bärbara datorer och trådlösa nätverk.

Såg första halvlek av USA-Sverige i Algarve cup igår. Kombinationen dåligt svenskt spel och en begynnande influensa gjorde att det inte blev nån andra halvlek. Jag hade höga förväntningar på de svenska tjejerna, men blev faktiskt riktigt besviken. Det var klasskillnad mellan lagen. Sverige hade ETT anfall värt namnet i första halvlek, i övrigt hade man enorma problem med den tuffa amerikanska pressen. Jag såg som sagt inte sista fyrtiofem, men slutresultatet 3-2 till USA känns ganska smickrande för Sverige. Caroline Jönsson förtjänar dock lite beröm, som hon dominerade sitt straffområde.

Efter en massa väderuppehåll blev till Sörenstam till sist tvåa i sin årsdebut. Förlorade i särspel mot en okänd amerikanska. En bättre start än jag förväntat mig. Tror Annika är rätt nöjd själv också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback