Skandalscener

Lite dåligt med skrivandet i bloggen just nu. Jobbar för fullt med att ge damfotboll.com en ny design och som vanligt tar det mycket mer tid än man tänkt sig.

Tittade iaf på Valencia-Inter. Kom på mig själv med att sitta och hålla på Inter. Jag som för två veckor sen inget hellre ville än att Zlatans lag skulle få rejält med stryk. Mycket kan ändras när ett nej blir till ett ja.

Det var enormt spännande i slutet av matchen och man förstår att det var heta känslor och nerver på helspänn hos spelarna.  Det är dock inte nån ursäkt för det som hände efter slutsignalen. Pinsamt, riktigt pinsamt.

Slutspelet i hockeyn drog igång idag. Utan ett lag att hålla på känns det rätt ointressant. För mig är det viktigare och mer spännande med kvalserien. Det är ju där mitt lag, SSK, ska spela nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback