Vad är en trogen supporter?

Nu börjar det bli dags att återigen göra lite mer frekventa besök på lpga.com. Annika Sörenstam gör säsongsdebut i Mexico det här veckoslutet. Vet inte riktigt vad jag ska tro eller förvänta mig faktiskt. Redan förra säsongen kunde vi ju ser hur motivationen tröt för henne. Om jag skulle våga mig på en gissning så kommer hon fortfarande vinna en och annan tävling, men tävlandet kommer vara mer sparsamt och jag skulle bli mycket förvånad om hon t ex toppar penningligan vid årets slut. Känns lite sorgligt att det snart är över.

Linderoths skada var visst ganska allvarlig, så inget EM-kval för honom.  Och eftersom det tydligen är omöjligt att ha Anders Svensson och Kim Källström på plan samtidigt så gissar jag att det blir Daniel Andersson som tar Tobias plats som städgumma på mittfältet. Skoj, oj så skoj...

Vad är det här med biljetterna till landskamperna? Ska jag som inte har tid eller råd, ja möjlighet, att åka till  säg Nordirland och titta inte heller få chansen att se landslaget när de väl spelar på hemmaplan. Verkar ju helt sjukt. Belöna de trogna supportrarna. Hmmpff. Jag sitter troget framför teven i min landslagströja varje gång Sverige spelar. Men det är tydligen inget värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback