Två höjdare ikväll

Ikväll smäller det. Två gånger om. Först seriefinal LdB FC Malmö-Umeå IK och sen Liverpool-Milan i Champions League.

För min del är faktiskt den första matchen den jag ser fram emot mest. Dels för att jag får se den live och dels för att jag bryr mig om vem som vinner. Har så enormt höga förväntningar att det väl tyvärr är stor risk att det bara blir pannkaka av alltihop. Skönt i alla fall att det verkar ha ordnat upp sig på anfallssidan i LdB. Sannolikt kan även Manon Melis spela ikväll.

***************************************

De flesta tror att Milan vinner Champions League-finalen. Jag hoppas att de gör det, men tippar ändå Liverpool. Kaka säger att kvällens match inte alls handlar om revansch, men det tror jag är bull. Klart de som var med i finalen 2005 kommer ha den i tankarna när de springer in på planen ikväll.

***************************************
 
Jari Litmanen är uttagen till Finlands landskamper nu i början på juni. Nån som är förvånad? Jag kan mycket väl tänka mig att han spelar då utan att ha gjort en enda match för MFF den här säsongen. Det börjar bli pinsamt.

Kommentarer
Postat av: hagabo_i_exil

Det borde vara 20 ggr pengarna på en Umeåseger... Det är så perfekt upplagd för att hudkrämen ska traditionsenligt bryta Umeås svit.

2007-05-23 @ 15:20:49
Postat av: Anna

Jag hoppas verkligen du får rätt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback