Trög start för Anja

Jag skrev för ett tag sen att jag trodde Anja skulle få svårt med motivationen i år.. Hittills har hon inte bevisat motsatsen. Som jag också skrev då skulle jag aldrig få för mig att räkna bort henne.

Men, jag tror att det kanske kan vara svårt för en sån som Anja att erkänna för sig själv och för andra att det kanske inte är lika kul som förr, att känslan, hungern där uppe i startkuren inte är vad den varit...

En betydligt roligare start på säsongen har Charlotte Kalla haft. Det är alltid lika kul när man får vara med om att se en stjärna födas. För det är jag helt säker på att Charlotte kommer att bli.

Alpint och längdåkning har dragit igång. Nu väntar jag bara på skidskyttet. Min absoluta favorit bland vintersporterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback