Lugi vann mot Hammarby

Lugi vann mot Hammarby idag. Sabina Jacobsen gjorde nio mål.

Läste en artikel i Lokaltidningen för ett tag sen om just Sabina. Jättekul att man uppmärksammade att hon blivit uttagen i landslaget, men att genomgående kalla henne för Sabine var faktiskt riktigt jäkla pinsamt....

Förresten. Ju mer handboll jag ser, desto tråkigare tycker jag det blir med fotboll. Missförstå mig inte, jag älskar fortfarande fotboll och kommer alltid att göra det, men nio gånger av tio så är det mer underhållande och spännande med handboll.

Kommentarer
Postat av: Mats-Walter

Egentligen är handboll obegripligt. Sex man som stångar in sig i varandras köttmur varannan gång i 60 minuter. Ibland blåser domarna av - ibland inte.

Fotboll, däremot, är alltid vackert. Oavsett hur dåligt lagen spelar.

2007-10-14 @ 00:57:52
Postat av: Mats-Walter

Varför del Piero förresten?

2007-10-14 @ 00:58:36
Postat av: Anna

Syftar du på "mobbingen" av del Piero?

Postat av: M-W

Japp.

2007-10-17 @ 00:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback