Snart på väg...

Om jag vänder mig om och tittar ut genom fönstret ser jag vinden slita i träd som börjat skifta i rött och orange, en himmel gråare än Bosse Ringholms framtoning och regn som obarmhärtigt piskar de stackare som tvingats ut på gatorna.

Nä, jag är inte speciellt ledsen över att behöva åka härifrån.

Angående Del Piero som M-V frågar om i en kommentar så sätter Kristina Kappelin ord på vad jag känner och tycker om det i den här
krönikan.

En spelare, som Del Piero, med genuin klubbkänsla är om inte unik, så i alla fall en av extremt få nu för tiden. Juventus borde vara mer rädd om honom.

Kommentarer
Postat av: David

Hej,
Jag har besökt er webbplats, En liten blogg om sport, och den ser ut att vara attraktiv för de målgrupper våra annonsörer efterfrågar. Därför undrar jag om ni är intresserade av att samarbeta med oss på ADOperator. Registrera er senast 29:e oktober och få tillgång till en attraktiv mobiltjänst helt utan kostnad!

Är ADOperator något för mig?


* Vill ni få goda annonsintäkter utan att behöva sälja själv?

* Vill ni visa annonser som är relevanta för era besökare?

* Vill ni själva bestämma hur mycket ni vill ha betalt för er trafik?

* Vill ni helt utan kostnad få tillgång till en attraktiv mobiltjänst på er webbplats?

Hur tjänar jag Pengar?
ADOperator är ett nytt koncept där ni enkelt registrerar er webbplats helt kostnadsfritt. Ni bestämmer själva:


* Vilket pris annonsörer minst ska betala för att synas på er webbplats (både CPC och Fast Pris).

* Vilken bakgrunds- och textfärg textannonser ska ha.

När ni har registrerat er lägger ni in den kodsnutt ni får av oss på er webbplats där ni vill börja visa annonser. Vi börjar då mäta er trafik och annonsörer kan själva lägga upp textannonser på er webbplats.

Hur stor del av intäkterna får jag?
Som enda annonsnätverk hittills är ADOperator helt öppna med intäktsfördelningen mellan nätverk och patners. Som partner till ADOperator får du hela 50% av annonsintäkterna.

Hur hjälper ADOperator mig att få annonsintäkter?
ADOperator har förutom sin handelsplats för annonser även några av branschens mest kunniga och erfarna annonsförsäljare som aktivt arbetar med annonsörer och mediabyråer för att ständigt öka intäkterna på våra partners webbplatser. ADOperators traffic-avdelning segmenterar trafiken på våra partners webbplatser och säljer sedan målgrupper till annonsörer. På så sätt maximerar vi intäkterna för er.

Annonsformat
Vi arbetar med textannonser, banners och videoreklam. Till att börja med erbjuder vi textannonser på vår handelsplats. Om ni är intresserade av banners eller videoreklam kontakta oss direkt.

Mobiltjänst
Om ni registrerar er senast 29:e oktober får ni utan kostnad tillgång till en attraktiv mobiltjänst som ökar antal besökare på er webbplats. Era besökare ges möjligheten att direkt från er webbplats kunna skicka bilder från er webbplats till vänners mobiltelefoner via mms. Det är dessutom helt kostnadsfritt för era besökare att skicka dessa meddelanden.

Jag ser verkligen fram emot ett samarbete. Om ni har frågor är ni när som helst välkomna att kontakta mig.

Med vänliga hälsningar,
David

Postat av: Émme Lugi

Anna skall du med bussen till derbyt i Eslöv på söndag??

2007-10-23 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback