Ny cykel

Jag bor i Lund. Lund är cykeltjuvarnas himmel. I veckan blev jag av med min fjärde cykel sen jag flyttade hit. Nu är det i och för sig några år sen jag senast blev av med en så det kanske "var dags" igen.

Hur som helst. De senaste dagarna har jag fått gå för att ta mig någonstans. Till jobbet. Till affären. Till cykelhandlaren... Mina ovana fötter har protesterat i form av skavsår. Idag har därför min fina och mycket saknade mountainbike fått sin ersättare. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Skulle till och med vilja kalla det för ett fynd.

Imorgon ska jag ta en bild på min nya cykel så ni också får se hur fin den är.

Och förresten. Skulle ni få syn på en silvergrå mountainbike utan loggor och text, men rosa såna där "extrahandtag" så är det nog min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback