Mycke handboll nu

Det är mycket handboll i Lund just nu.

I går mötte H43 Alingsås i den tredje kvartsfinalen. H43 vann och även om jag helst ser att det inte blir så så tror jag att de klarar av att avgöra i nästa match. Även om den spelas i den kokande grytan som Nolhaga-hallen tydligen är.

Just nu möts Lugi och Hallby i kvalet till Elitserien. Det ser ut att bli en klar seger för vinrött.

Imorgon tar Lugis damer emot Önnered i den första kvartsfinalen. Tyvärr missar jag den matchen, måste till Göteborg och skriva Poppiusprov... Får hålla tummarna för att det inte blir den sista matchen för säsongen i Idrottshallen.

Roligast på handbollsfronten som inte har nåt med Lund att göra är naturligtvis att damlandslaget kvalificerat sig för OS. Riktigt, riktigt kul!!! Hoppas nu att herrarna klarar av att göra samma sak. Jag tror på det.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nice blogg, besök gärna min också http://dagenslir.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback