Seriepremiär

Var på seriepremiär i Sandby i går. Kul att träffa folket! Det härliga vädret och den klara segern (3-0 mot Skurup) gjorde så  klart inte saken sämre. Det var dock en sak som fattades.

Palle. 

Kändes onekligen tomt och märkligt utan honom där. Jag är dock säker på att segern om möjligt fick honom att le i sin grav.

Lider lite med Tozz som efter vad jag hört blev helt felaktigt utvisad för snack. Är inte domaren 100% säker på vad en spelare faktiskt sagt så måste man väl hellre fria än fälla. Nu tyckte linjedomaren att Tozz sa något dumt och skvallrade till huvudomaren. Nu sa inte Tozz alls det domaren trodde, utan något helt oskyldigt och jag förstår att hon blev både arg och ledsen. Nu blir hon avstängd en match för något som domaren tyckte sig höra.

Kan man inte lämna in en protest mot sånt?

Hur som helst. I dag följde Teamet upp a-lagets seger med att även de vinna sin premiärmatch. Det blev hela 3-0 mot Vången som av många är favorittippade i trean.

Helt enkelt en kanonstart för Sandby.

Truppen är dock lite tunn. Men förstärkningar är på ingång. I mitten av maj lär de första trilla in.

Måste erkänna att jag är lite sugen på att spela själv också, även om jag nog inte skulle kunna kallas för en förstärkning....


Kommentarer
Postat av: tozz

tack anna=) kul att se dig igen!! håller fortfarande mina tummar för att du snart kommer å tänar me oss!:D =)

2008-04-21 @ 23:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback