Bra Emma!

Hade biljetter till inne-SM i friidrott i dag, men bestämde mig efter alla avhopp för att strunta i att åka dit. Jag ville se Sanna springa och när hon valde att stanna hemma gjorde jag helt enkelt detsamma. Missade i och för sig en rätt "hyfsad" höjdtävling... Det börjar bli en trevlig tradition att Thörnblad och pressar varandra till höga höjder i inomhus-SM.

En annan som hoppat högt i helgen är Emma Green. Jag vet inte hur många gånger jag suttit framför tv:n och sågat henne, sett henne slita för att ta låga 90-höjder med darr på ribban. I går slog hon plötsligt till med 1,98 och då måste även jag kapitulera och erkänna att det kanske trots allt kan bli nåt stort av henne.

Robert Kronberg vann förresten 60 meter häck på tiden 7,72. Sanna nysatta världsrekord: 7,68.
Hade varit kul att höra Kronberg kommentera det...

**************************

Missade tyvärr målorgien i andra halvlek av Newcastle-Manchester United i går. United vann med 5-1. Förra matchen lagen emellan vann de med 6-0. Newcastle är nog glada att det dröjer innan de behöver möta United igen.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ja måste fråga Kronberg vad han tycker. hahaha. Men iofs är det lite högre häckar för honom, men ändå! Go United!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback