Jag kanske är trög...

Hur jag än försöker så kan jag faktiskt inte förstå hur han tänker. I vilken värld är det bättre att spela någon enstaka match  i månaden för Manchester CItys b-lag än att vara utlånad till och förstaval i den turkiska storklubben Galatasaray?

I Andreas Isakssons värld tydligen.

Jag skulle inte vilja kalla mig själv för en speciellt erfaren målvakt, men några timmar mellan stolparna har det blivit och de har lärt mig hur mycket matcherna betyder för självförtroende och timing. Det är saker man inte kan träna sig till.

Jag ser framför mig en vår där Rami Shaaban radar upp stabila insatser i Hammarby och Isaksson harvar på fotbollens bakgårdar i England.

I min värld är då Shaaban vår sjävklara förstemålvakt i EM. Vad han är i Lagerbäcks vågar jag inte svara på.

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan inte heller fatta hur Isaksson tänker i det läget..strange!!

Postat av: Sigge

Nu verkar det som om Lagerbäcks tilltro till Isaksson är orubbad så är Isaksson bara skadefri när EM börjar så tror jag han är Lagerbäcks förstaval i sommar oavsett speltid i klubblaget. Det mesta tyder på det.

2008-02-08 @ 23:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback