Idrottsgalan

Tycker ni som jag att det nästan gick lite inflation i stående ovationer på Idrottsgalan igår? Folk ställde sig upp mest hela tiden och det kändes inte alls så speciellt som det borde gjort efter ett tag.
 
Personligen tycker jag att bara mycket extraordinära prestationer ska föräras en stående ovation.

Att Kajsa fick en var dock självklart. Hennes stående ovation kändes lika mycket som en hyllning som ett stort tack för allt.

Zlatan fick Jerringpriset och det trodde jag ALDRIG. I mitt huvud var det vikt för Anja Pärson. Men, allt tycks gå Zlatans väg just nu. Livet leker. Han pratar till och med med Aftonbladet igen.

Apropå Jerringpriset förresten. Hur fasiken kunde Tony Richardsson få det 2005. Var det nåt slags tröstpris eller? Naturligtvis skulle Kajsa haft det.

Åsikterna om Peter Settmans insats som programledare går isär. Jag tyckte han skötte sig alldeles utmärkt. Allra roligast var när han gav Charlotte Kalla en wunderbaum och sen en rejäl puss mitt på munnen. Kallas ögon var stora som tefat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback