Jag håller på Alingsås

Innan matchen visste jag faktiskt inte vilket lag jag skulle hålla på, men ganska snart blev det uppenbart att det var hos Alingsås mina sympatier låg. Rent logiskt är ju det fel, men det är lönlöst att försöka lura sig själv.

Jag har verkligen fattat tycke för Alingsås och dess tränare Robert Wedberg och det lyste igenom i dag. Sen kan H43 vara hur mycket Lundalag som helst.

Hoppas på att AHK:arna tar revansch i Nolhaga på fredag. Jag tyckte H43 hade tur i dag.

Knappt 900 var på plats i Idrottshallen för att se matchen. Det är naturligtvis inte bra. Kanske skulle det hjälpa att sänka biljettpriserna lite. 150 spänn för sittplats tycker jag är ganska saftigt. Jag hade tänkt gå och se matchen, men stannade hemma framför tv:n delvis på grund av det höga biljettpriset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback