Kan Spårvägen hjälpa Lugi?

I ett inlägg för ett tag sen skrev jag att jag trodde att Lugis handbollsdamer skulle sluta på sjunde plats i tabellen. Det grundade jag på att jag trodde att Heid i sista omgången skulle slå Kungälv, Skuru Spårvägen och Sävehof Lugi.

Jag tror fortfarande att Heid slår Kungälv och att Sävehof slår Lugi. Däremot är jag inte lika säker på att Skuru klarar av Spårvägen. Spårvägen fightas med Hammarby om att undvika nedflyttning och har otroligt mycket att spela för. Det kan bli Lugis räddning. Jag tror nämligen att det är viktigt att undvika platserna sju och åtta, för det troligaste är väl att Sävehof och Skövde väljer att möta de lagen i kvartsfinal.

Skövde och Sävehof lär vinna sina kvartsfinaler. De andra matcherna känns mycket ovissa.

Heja Spårvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback