Kvartsfinalerna

Jag gissade hälften rätt i alla fall. Ganska bra utdelning för att vara mig.

Så här spelas kvartsfinalerna:

Sävehof - Heid
Sävehof vinner oavsett vem de möter. Då väljer man naturligtvis korta resor till matcherna. Lite synd om Heid bara som har gjort en kanonsäsong, men nu ryker i kvartsfinal bara för att man har sin hemvist i Göteborg..

Skövde - Västerås
Skövde valde sista laget till slutspel. Inget konstigt med det. Västerås är starka hemma, men lär knappast rubba Skövde som den här säsongen bara förlorat mot Sävehof.

Eslöv - Skuru
Jag trodde faktiskt att Eslöv skulle välja heta derbyn och korta resor till Lund. Nu fegade de ur och som Skånebo tycker man ju att det är lite synd. Lagen har vunnit en match var, men jag tror Eslöv går segrande ur den här kampen.

Önnered - Lugi
Önnered har vunnit båda matcherna lagen emellan den här säsongen. Detta i kombination med Lugis svaga avslutning på serien gör göteborgskorna till klara favoriter.

Kommentarer
Postat av: Richard (lagled)

Vi får väl försöka se till att du får fel i ditt tips angående matcherna mot Önnered. Första chanchen att göra det blir 2/4 19.00 i Lund.

2008-03-19 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback