Vem fan röstade på Nordman?!

Eftersom jag inte röstade har jag väl egentligen inte rätt att uttala mig, men helt ärligt?! Hur kunde svenska folket tycka att Nordman var bättre än Calaisa!?

Överhuvudtaget har väl nivån på bidragen i årets melodifestival var riktigt dålig. Jämfört med fjolårets festival skulle jag till och med vilja kalla den usel.

Sanna Nielsen klart bäst tycker jag.

Nog om det eländet nu och till nåt mycket roligare.

*********************

I tisdags tog jag chansen att förverkliga en dröm. Jag fick veta från min "chef" på golf.se att de skulle göra en intervju med Annika Sörenstam. Jag frågade, mest på skoj, om jag inte kunde få göra den. Jag trodde ALDRIG att de skulle låta en rookie som mig göra en sån grej. MEN, man ska aldrig säga aldrig och tisdags morse satt jag där bultande hjärta och darrande händer och väntade på klockan skulle bli 8.30. Det var då agenten sagt att vi skulle få ringa.

Jag slog det långa numret och sen anknytningen och helt plötsligt hördes den välbekanta rösten.

- Är det Karin från Svensk Golf?

Stammande förklarade jag vem jag var. Sen fick jag vänta tills hon avslutat den pågående intervjun med radiosporten. När den var klar några minuter senare var det min tur.

- Sätt igång, sa Annika så det gjorde jag.

När jag nu tänker tillbaka känns det mest lite lustigt. För Annika var intervjun bara en i mängden av alla de tusentals som hon gjort i sin karriär och jag bara ännu en i raden av människor hon mött som inte riktigt vetat hur man döljer den nervositet som uppstår när man plötsligt får chansen att prata med en levande legend.

Jag ville göra nån sorts intryck, men är rädd att det misslyckades kapitalt.

Hur som helst är jag väldigt glad över att jag tog chansen. Jag tycker Annika Sörenstam är en fantastisk person och idrottare. Faktiskt en av de jag beundrar allra mest. Annika har antagligen redan glömt mig, men för mig var det stort att få prata med henne. Riktigt stort.

Här kan ni läsa resultatet av min intervju.


Kommentarer
Postat av: LÅW

Jättebra intervju Anna
:-)

Postat av: cattis!

amy diamond är lätt bäst skulle jag säga ;)

2008-03-09 @ 22:24:03
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback