Det känns redan tomt

Ibland när jag slår på text-tv, jag gillar text-tv, brukar jag roa mig med att gissa vilka sportrubriker som kan tänkas finnas med på förstasidan. Ikväll var det naturligtvis givet. Henke tillbaka i landslaget.

Det fanns dock en rubrik till. En som man väl i och för sig gått och väntat på, men inte riktigt trott skulle komma just nu.

Annika Sörenstam slutar efter säsongen.

Det känns redan tomt. Få personer är lika stora som Annika i min värld. Som jag har älskat att se henne tävla.

För ett tag sen fick jag också chansen att intervjua henne. Jag är glad att jag tog den för fler tillfällen blir antagligen inte.

Jag har hennes autograf. Kanske dags att rama in den och sätta upp på väggen. Fast först ska jag njuta av resten av säsongen. Annikas sista.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback