Känningar

Har suttit ett tag och funderat på om jag inte skulle ut och springa. Nu har jag bestämt mig för att låta bli. Jag har lite känningar i lårens baksidor efter gårdagens innebandy.

Är det nåt man lärt sig den senaste så är det ju att såna känningar ska man vara försiktig med....

Det är förresten inte bara i låren jag har känningar. Ett ganska fult blåmärke under höger öga ömmar rejält och påminner mig om hur allvarligt killarna på jobbet tar onsdagsinnebandyn. Det är inga fingrar emellan där inte. Jag bangar inte för tufft spel, men i går gick det till överdrift. Det var inte roligt.

Jag gjorde tunnel på marknadschefen och fick ett rapp över handen. Bu för sånt.

Veckans LPGA-tävling har inletts. Annika leder före Ochoa. Skulle gissa att resten av säsongen kommer handla nästan bara om dem. Kan inte riktigt se vem som skulle kunna hota mer än någon enstaka gång. Suzann Pettersen kanske, om hon får upp farten som ifjol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback