Rekord

Jag hade egentligen inte tänkt springa i dag, men när jag kom hem från jobbet hade jag en hel del energi i form av ilska som behövde komma ut.

Trots att benen kändes sega satte jag nytt rekord. Jag tänker inte skriva tiden eller hur långt jag sprang. Det är inte tillräckligt bra än.

Oavsett vilket är det i alla fall skönt att hela tiden förbättra sig.

Igår var vi och simmade. Där finns också mycket potential för utveckling... Jag är usel på att simma. Tyvärr kommer jag nog aldrig att bli bättre heller eftersom jag tycker det är så förbannat tråkigt.

Fokus igår låg mer på att hinna hem till handbollslandskampen än att simma. Matchen fick tyvärr ses på TV eftersom vi var för sent ute när det gällde biljetter. Synd, det verkade vara ett jäkla drag i handbollstemplet.

Hur som helst är det jäkligt kul att se Lindgren och Olsson släppa fram de unga killarna. Jag tror att Sverige kommer ha ett riktigt grymt landslag om några år.

En spelare som jag dock tycker är lite överskattad är Kim Andersson. När fegheten tar överhanden, som den allt för ofta gör i hans fall, är han inte speciellt märkvärdig.

Kommentarer
Postat av: Anders Engman

Hej Anna

Har sökt dig på tfn, men bara fått att numret inte gick att nå. Är du sugen på att jobba???

/anders (som vikar för Max)

2008-12-02 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback