Ont i halsen

Var ute och sprang i dag när jag kom hem från jobbet. Eftersom jag tränat fotboll under hösten har jag unnat mig att slippa de hemska löprundorna.

Kände dock att det var dags att ta tag i det igen.

Själva springandet gick helt ok, men nu sitter jag här med halsont och en näsa som är på väg att täppas till.

Typiskt.

Jag som var riktigt sugen på att träna fotboll den här veckan. Fick inte spela så många minuter i kvalmatchen mot Löberöd i söndags, men jag hade kul på planen under den tid jag var där.

Tyckte vi gjorde en riktigt bra match. Vi vann med 4-0, men det var siffror i underkant. Det dubbla hade inte varit orättvist.

Hoppas att det halsonda bara är falskt alarm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback