Kollaps

Aaaargh.
 
Jag hade längtat så efter derbyt Lugi - Eslöv och så blev det bara skit av alltihopa. Hade jag inte suttit så långt in på raden och om det inte varit så förbannat trångt i arenan så vete tusan om jag inte gått hem.

Jag var så besviken. På Lugis prestation, på stämningen, på allt.

Jag har sett Lugi spela dåligt innan, men aldrig som idag. Inledningen var ok, sen följde 55 minuter totalt mörker.

Becksvart. Ingenting funkade.

Ändå sitter man där när det är en kvart kvar och hoppas på mirakel. Hjärnan vet mycket väl att det inte kommer att hända, men lik förbannat hoppas man. Vilken jävla idiot man är.

Ibland önskar jag att man inte brydde sig så mycket. Då hade jag inte behövt sitta här flera timmar efter matchen och fortfarande fundera på vad det var som hände, hur det kunde gå så fel.

Fast idrott utan hjärta är tråkig idrott, det vet jag ju. Därför är det bara ibland jag önskar att jag inte brydde mig..

Priset för att jag är så engagerad får jag betala nu, belöningen hoppas jag att får i slutspelet.

Kom igen Lugi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback