United

Manchester United fortsätter att vinna i premier league. Visserligen släppte de in ett mål i går, men den där nollan var ju tvungen att spricka någon gång.

Själv missade jag matchen.

Jag var på bröllop och istället för att få se Ronaldo smeka in frisparkar tvingades jag lyssna till hur min bordsherre stolt
berättade om hur bakfull han varit i kyrkan och om vilka klubbar i Göteborg han inte hittade till nykter.

Hur kan han tro att jag skulle vara det minsta intresserad av att få ta del av den informationen? Det finns få saker som imponerar mindre på mig än folk som snackar om hur mycket de dricker och hur bakis de blir.

Dessutom tyckte han att Michael Carrick var en medioker fotbollspelare. Bara en sån sak.

Själv gillade han Milan, gubbgänget.


Kommentarer
Postat av: Clara

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback