Mysteriet Kim

I en intervju i Sydsvenskan i veckan sa Kim Andersson att han var trött på att bli ifrågasatt, att han tyckte man skulle se mer till hur många medspelare han sätter i lägen än hur mycket han skjuter själv.

Jag har länge tyckt att Kim är Sveriges mest överskattade handbollsspelare och den pågående VM-turneringen har inte direkt höjt Kims status i min värld.

Jag har all förståelse i världen för att han blir ifrågasatt.

Har inte sett mycket av hur han spelar i Kiel, men visst måste det vara nåt helt annat än det han presterar i landslaget?

För mig är Kim Andersson ett mysterium.

Annars har det ju varit jäkligt kul att följa landslaget i VM. Blev bara lite sur igår när Robert Arrhenius vek ned sig och Olsson/Lindgren inte gav Mattias Gustafsson chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback