Mästarnas mästare

Mästarnas mästare är ett TV-program helt i min smak. Nästa vecka är det final och två av tre deltagare där känns "värdiga".

Malin Moström och Per Elofsson har varit grymma genom hela tävlingen. Det har inte Erika Johansson.

Fy fan va lat hon är. Och gnällig. När en gren inte passar just hennes förutsättningar är det genast orättvist. Det andra har inte gnällt så mycket tillsammans som Erika har på egen hand.

Nä usch, hade mycket hellre sett Igelström i finalen.

Roligast i dagens program var när Malin Moström var i princip lika bra som Erika på att hoppa längd. Jag gissar att det sved ganska rejält.

Kommentarer
Postat av: Maddet

Haha, jag håller med på pricken! Erika känns fruktansvärt ovärdig! Malin och Per däremot är grymma, jag håller på Per :)

Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-20 @ 05:31:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback