Ny besvikelse

Ingen höjdare att vara Lugisupporter just nu. I torsdags klappade damerna igenom i derbyt mot Eslöv och idag var det herrarnas tur.

H43 fick revansch för höstens derby och kunde utan att förta sig vinna med sju bollar.

Jag tycker Lugis herrar och damer lider lite av samma problem. Den riktiga stabiliteten saknas och prestationerna blir ojämna.

Jag som älskar att gå på handboll känner mig just nu lite less. Derbyförlusterna har tagit hårt. Både jag och Lugi behöver nog samla lite energi inför slutspelet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att fler bloggar om idrott! Själv har jag inriktat mig på handboll. Fortsätt skriv!

Postat av: Sabina

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-13 @ 01:36:16
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback