Ett oväntat mail

Ett lite oväntat mail damp ner i min mailbox ikväll. Det var från Lars-Åke Wallberg. Lars-Åke är sammankallande för Info-kommittén i LUGI Handboll. Han hade googlat på bloggar/handboll och hittat hit till "Tankar om sport". Inte helt oväntat gillade han mitt inlägg om Världens bästa lag som handlar om LUGIs damlag i handboll. Han skickade det vidare till Emme Adebo (sportchef) och Niklas Harris (tränare för världens bästa lag) och tillsammans hade de kommit överens om att kontakta mig för att höra om jag eventuellt var sugen på att hjälpa till med nåt i klubben.

Jag är nyfiken på vad de har i åtanke och kommer absolut att ringa Lars-Åke. Dessutom är det väldigt kul när någon visar uppskattning för det man skriver. Det behövde jag idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läste artikeln om Världens bästa lag som jag tycker var mycket bra skriven.
Tyvärr har jag själv inte haft förmånen att se Världens bästa lag med egna ögon, men jag inser att det måste vara ett lag utöver det vanliga.
Av artikeln att döma så är det ett lag som man vill att ett lag skall fungera, med glädje, kämpaanda, stå upp för varandra, sisu, ledare som är engagerade mm, mm.

2007-04-12 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback